Z miłości do ukochanej cz 4

Po zdaniu egzaminów wstępnych i przyjęciu na studia. Jeszcze w lipcu pojechałam z Teresą do Krakowa na uczelnie załatwić sobie akademik. Poszłyśmy do sekretariatu dziekanatu po skierowanie o przyznanie nam akademika . Pani sekretarka zapytała się nas w którym akademiku chcemy zamieszkać Teresa odpowiedziała żeby było jak najbliżej uczelni i chcemy mieć pokój dwu osobowy obie razem. Pani sekretarka przy nas zadzwoniła do recepcji akademika i zapytała pani recepcjonistki czy w akademiku są jeszcze wolne miejsca pokoi dwu osobowych dla dwóch dziewcząt. Pani recepcjonistka powiedziała ze są i to nawet kilka jest wolnych pokoi. Sekretarka dziekanatu wypisała nam skierowania
o przyznanie nam pokoju w akademiku i powiedziała jak tam na miejsce dojść, było to bardzo blisko tylko dziesięć minut spacerkiem. Na miejscu
pani recepcjonistka zapytała nas jaki pokój chcemy mieć bo jeszcze są wolne miejsca i możemy sobie wybrać pokój czy z oknem balkonowym
czy zwykłem oknem ze ceny za wynajęcie łóżka są wszystkie jednakowe w pokojach dwu osobowych. Powiedziałam pani recepcjonistce że może
być z oknem balkonowym i zapisała nam pokój na pierwszym piętrze i dała nam klucze do pokoju żebyśmy sobie go obejrzały. Pokój mieści
się trzeci od końcu korytarza. Jak oddawałyśmy klucze od pokoju to pani powiedziała nam ze pierwsze i drugie piętro jest akademikiem
żeńskim a trzecie piętro akademikiem męskim a na parterze są jeszcze pokoje do par małżeńskich. Po załatwieniu akademika wróciłyśmy obie
do domu. Po południu pod wieczór jak zwykle poszłyśmy na randkę na spacer z naszymi ukochanymi chłopcami, po drodze jak zwykle
umizgi całuski buziaczki i to z języczkiem w buzi usiadłyśmy w parku na ławce powiedziałyśmy im co załatwiłyśmy, że mamy załatwiony obie
razem wspólny pokój dwu osobowy i który to jest akademik. Jak tak siedziałyśmy w parku i całowałyśmy się z naszymi ukochanymi chłopcami,wówczas Paweł powiedział do nas że mają do nas ciekawą wiadomość ale niewiedzą jak nam to powiedzieć. Wówczas Teresa powiedziała do Pawła to mów wszystko przyjmiemy od was dobrą i złą wiadomość.
Wówczas do rozmowy włączył się Janek i powiedział do nas ze planują
razem z nami wspólny dwu tygodniowy wyjazd na urlop. Ale jeszcze
nie wiedzą gdzie, są dwa miejsca i nie wiedzą które wybrać czy do
Bułgarii nad morze Czarne, czy do Chorwacji nad morze a Adriatyckie.
Powiedział więcej ze ma załatwiony samochód osobowy od taty na dwa tygodnie ale może być i dłużej bo rodzice Janka nigdzie nie planują wyjeżdżać w sierpniu. My obie wyskoczyłyśmy do góry z okrzykami ze jedziemy zwami Teresa od razu powiedziała ze chce jechać do Chorwacji
bo tam jest morze bardziej ciepłe. Ja jeszcze powiedziałam ze musimy porozmawiać z rodzicami czy nam pozwolą na taki wyjazd, na wspólny
urlop z naszymi ukochanymi narzeczonymi, Na drugi dzień popołudniu przyszła do mnie Teresa, moi rodzice oboje były w domu, powiedziałam rodzicom co my planujemy ze chcemy jechać do Chorwacji nad morze
Adriatyckie na wspólny urlop we czwórkę razem z naszymi narzeczonymi.
Moja mama z góry powiedziała ze się nie zgadza na taki urlop ze jesteśmy jeszcze pannami, co innego jak byśmy były już po ślubie to nie było by sprawy. Wówczas włączył się mój tato do naszej rozmowy, i powiedział
do mamy a czy ty pamiętasz jak ty byłaś panną i byłaś ze mną też na wczasach i stało się coś, jak ma się coś stać to i w domu też mogą sobie zrobić dobrze ,a nie tylko na wczasach, ja się zgadzam jedź córeczko,
to kiedy pojedziesz jak ciebie obsiądą dzieci a jak będziesz po ślubie to wcale nie musisz się pytać mamy co tobie jest wolno a co nie. zaraz dam tobie pieniądze na te wasze wczasy. Wówczas i mama powiedziała jak
tato się zgadza to i ja się zgadzam Jak mama powiedziała ze się zgadza
na nasz wspólny urlop to obie z Teresą podskoczyłyśmy do góry na
hura i wycałowałyśmy mojego tatę i mamę ze się zgodziły na taki wypad.
Tato zapytał to kiedy wyjazd powiedziałam że jeszcze nie wiemy ale na pewni na początku sierpnia, po pierwsza nie wiedziałyśmy czy się
zgodzicie na taki nasz urlop, tato zapytał a co rodzice Teresy wyraziły
też zgodę, powiedziałam ze teraz idziemy porozmawiać z rodzicami
Teresy. Tato powiedział do nas myślę ze się zgodzą tak jak my a jak będziecie miały jakiś problem to ja porozmawiam z rodzicami Teresy
żebyście pojechały razem Jeszcze chwile porozmawiałyśmy tak z moimi rodzicami i poszłyśmy do domu Teresy porozmawiać z rodzicami Teresy
o naszym wspólnym wyjeździe na urlop, o dziwo mama Teresy trochę protestowała na nie. ale po rozmowie z tatą Teresy zgodziła się.Tato Teresy powiedział mamie a niech jedzie jak ma się coś złego stać to najwyżej będziesz babcią a ja dziadkiem, tego nie upilnujesz jak się
sama nie upilnuje. Tato Teresy tylko zapytał ile będzie to ciebie
kosztował taki wyjazd Teresa powiedziała tatowi ze jeszcze nie wie
ile taki wypad będzie nas kosztował. Tato podszedł do szuflady gdzie
mają pieniądze i dał Teresie na nasz wspólny razem urlop Teresa i ja wycałowałyśmy tatę i mamę Teresy ze się zgodziły na nasz wspólny
wypad nad morze. Jeszcze tego wieczoru nasi panowie wiedziały ze jedziemy z nimi nad morze ze rodzice wyraziły zgodę na taki urlop.
Teraz zastanawiałyśmy się kiedy to mamy jechać ja powiedziałam ze najlepiej to po naszych dniach płodnych żebyście nas czasem nie zapłodniły na tym urlopie i będziemy z wami w ciąży powiedziałam ze
po niedzieli obie mamy dni płodne i to jedna po drugiej tylko dwa dni
różnicy Teresa ma we wtorek a ja w czwartek, tak że w piątek możemy
się z wami kochać na całość i możecie się spuszczać w naszych cipkach
ile tylko będziecie chciały ile tylko będziecie miały plemników w waszych jądrach do naszych cipek i to bez wstrzemięźliwości i bez żadnego zabezpieczania przed niechcianą ciążą Janek powiedział to za tydzień
w piątek jedziemy zgoda,odpowiedziałyśmy tak zgoda jedziemy a
wracamy dopiero za dwa tygodnie we wtorek do południa. Nastał dzień wyjazdu samochód zatankowany do pełna, bagaże spakowane w samochodzie, pożegnanie z rodzicami i rodzeństwem, słodkie pocałunki
na drogę jeszcze ostatnie wskazówki, mama Teresy powiedziała do nas
tylko tam czasami nie zróbcie sobie dzidziusia, Teresa powiedziała mamie
ze wszystko będzie w porządku nie martwcie się o nas damy sobie radę
godzina siedemnasta i odjazd. W nasze już wcześniej zaplanowane
przez naszych ukochanych miejsce na pole namiotowe na plaży nad Adriatykiem. Po przyjeździe na miejsce w sobotę rano o godzinie ósmej dałyśmy znać rodzicom ze przyjechałyśmy na miejsce i jest wszystko w porządku. Po wykupieniu karnetu na wjazd do ośrodka wypoczynkowego na siedemnaście dni pan portier powiedział nam ze w pensjonatach
można wykupić karnety na śniadania obiady i kolacje na całe siedemnaście dni ale i wybrane dni też. Po wjechaniu za bramę okazało się ze to jest plaża naturystów Teresa powiedział do mnie, po pacz, po pacz Krysiu
tu są same golasy. Paweł powiedział do nas tak to jest niespodzianka
dla was bo tak wymyśliłyśmy razem z Jankiem żeby wam zrobić niespodziankę i wielką frajdę żebyście chodziły przy nas na golasa a my przy was i innych nieznajomych. Po zajechaniu na wydzielone nam stanowisko namiotowe razem z parkingiem, ja z Teresą poszłyśmy do pensjonatu wykupić karnety ale tylko na śniadania i obiady a kolacje będziemy sobie organizować sami. Po powrocie z pensjonatu nasi
panowie już zaparkowali samochód na swoim miejscu i postawiły nasz namiot cztero osobowy z tropikiem, materace nadmuchane, koce rozścielone, sami rozebrane do naga czekały na nas kiedy my przyjdziemy.
Po przyjściu zaraz i my wyskoczyłyśmy z naszych ciuchów i razem z naszymi panami byłyśmy na golasa. z Teresą kupiłyśmy napoje naszym panom po krótkim odpoczynku i spełnieniu obietnicy jaka ma być po przyjeździe ze panowie będą nasze ze im nie odpuścimy muszą nas przelecieć z wytryskiem nasienia w naszych cipkach. weszłyśmy do
namiotu wszyscy razem i marzenie się spełniło Janek w pompował
Teresie swoje nasienie ze swych jąder do cipki Teresy a mnie swoje nasienie ze swoich jąder do mojej cipki w pompował mój Paweł. Po spełnieniu obietnicy naszym samcom wybrałyśmy się na spacer plażą
całą czwórka trzymając się za ręce. Idąc tak plażą podziwiałyśmy uroki
panów i pań i dzieci porozbieranych do naga i opalających się na plaży podziwiałyśmy ich wdzięki.i obgadywałyśmy ich. Nasi panowie są bardzo przystojni wysocy 185 centymetrów wzrostu pięknej budowy ciała o zgrabnych i kształtnych nogach ale i ich długie peniski i okazałe jądra bardzo ładnie się prezentują.na tle innych panów. Ale i my obie jesteśmy bardzo ładne dwie blondynki 173 cent wzrostu o bardzo pięknych
naszych piersiach i ślicznych sutkach na piersiach ale i nasze zgrabne
ciało smukłe ciało o bardzo zgrabnych nogach i pięknych tyłeczkach ale
i nasze cipeczki są bardzo piękne. Po przyjściu z plaży do naszego
namiotu opowiadałyśmy sobie co zauważyłyśmy na plaży, jakie mają panowie ogolone przyrodzenie i panie Powiedziałam do naszych panów
ze my wam teraz przed obiadem ogolimy wasze jajka i skrócimy wam włoski łonowe jak to miały panowie na plaży, i zrobimy wam takie
trójkąty pokazujące kierunek jak maja się kierować wasze peniski do naszych cipek i do nich wchodzić. Ale i powiedziałam do panów ze
wy też nam ogolicie nasze cipki jakie maja ogolone niektóre panie
na plaży i zrobicie nam małe takie trójkąciki z włosków łonowych
takie strzałki pokazujący kierunek do naszej szparki, aby wasze peniski
nie szukały naszych dziurek Nie trwało długo Janek z Pawłem poszły do samochody z nami i przyniosły swoje narzędzia do golenia i kosmetyki
po goleniu, ale i my przyniosłyśmy nasze kosmetyki i potrzebne nam
do toalety porannej i wieczornej. Zarazem przyniosłam nożyczki do strzyżenia naszych włosków łonowych i skrócenia ich, jako pierwsza
na materacu położyłam się ja. Teresa z Pawłem wzięły się za golenie
mojej cipki Paweł wygolił mi całą cipkę a Teresa wycięła mi mały trójkącik
z moich włosków łonowych i lekko je skróciła a nie potrzebne lekko je przystrzygła żeby Paweł miał lepiej wygolić maszynką do golenia moje niepotrzebne włoski łonowe. Po mnie jak ja już miałam ogolona moja
cipkę położyła się na materacu Teresą do ogolenia swojej cipki, ja wystrzygłam jej też taki sam mały trójkącik jak mnie to zrobiła Teresa
i przystrzygłam jej włoski łonowe niepotrzebne a na trójkąciku pozostawionym trochę je skróciłam Natomiast Janek ogolił Teresie cała cipeczkę i nie potrzebne włoski łonowe. Po ogoleniu nam cipeczek nasze cipunie wyglądały jak u małych dziewczynek te bardzo piękne nasze
wargi sromowe mniejsze i większe takie dwie wypukłe półkule zrobiły
się bardzo śliczne nawet nasi panowie powiedziały ze teraz bardzo ładnie prezentują się nasze cipki po ogoleniu. Po naszym goleniu przyszedł
czas na ogolenie jajek naszym samcom jako pierwszy poddał się ogolić swoje jajka Paweł co pierwsze to zrobiłam Pawłowi mały trójkąt z włosków łonowych trochę większy od naszych trójkątów, na dole od penisa zostawiłam tak na wielkość grubości penisa około cztery centymetry
a od góry dwa razy więcej około osiem centymetrów jak już były przystrzyżone włoski łonowe nożyczkami wzięłyśmy się z Teresą za golenie jajek Pawłowi Teresa trzymała Pawła za worek moszny i jadra
i go rozciągała żebym miała lepiej go ogolić ale i też trzymała Pawła za penisa tak ze Pawłowi w czasie jak Teresa trzymała go za jądra i penisa
to Pawłowi penis stanął się na baczność, Teresa powiedziała do Pawła
Pawełku czy ci nie było za mało cipki Krysi ze tobie jeszcze stoi penisek.
Po ogoleniu jeszcze sobie wsadzisz peniska Krysi do cipki i spuścisz się
w niej. Jak Paweł już miał ogolone jajka, to przyszła kolej na golenie
jajek Jankowi ale tym razem to była zmiana to Teresa goliła jajka
Jankowi a ja trzymałam Janka za worek moszny z jajkami i penisa.
Widać było to ze golenie jajek mężczyznom jest podniecające bo
i Jankowi penis stał na baczność w czasie golenia jajek jak i Pawłowi.
Nawet lekko ręką oba jajka Jankowi ścisnęłam i powiedziałam ale ty
jesteś jurny samiec bo tobie też tak samo stoi penis jak Pawłowi.
Myślę ze jeszcze załapiesz się z Teresą na seks jeszcze przed obiadem. Miałam racje bo naszym panom stały im członki do naszych cipek i bez seksu nie mogło się obejść po goleniu jak Teresa skończyła Jankowi
golić jajka to co pierwsze to strzeliłyśmy sobie numerek z wytryskiem nasienia naszych samców takich naszych ogrów w naszych cipkach zresztą nasze cipki są nastawione na dużo seksu w czasie naszego
urlopu, bo po to żeśmy tu przyjechały żeby nam nikt nie przeszkadzał
jak będziemy się kochać z naszymi wybrankami. Jak opadły nam emocje
po seksie to cała czwórka poszła nas pod prysznic umyć nasze ciała my
obie z nasieniem w naszych cipkach, naszych samców Po wymyciu
naszych cipek, po goleniu i seksie, i naszych panów penisków i jąderek,
po seksie i goleniu poszłyśmy z powrotem do namiotu z pryskać
sobie nasze cipki płynem po goleniu i naszym samcom też spryskać
jajka i penisa płynem po goleniu. Trochę nas to szczypało jak
pryskałyśmy nasze cipki i jajka i penisa naszych wybrankom, jeszcze nakremować nasze ciała jak już wszystko zrobiłyśmy koło siebie to poszłyśmy spacerkiem na obiad. Po obiedzie poszłyśmy na plaże
znowu popatrzeć na towarzystwo opalające się w promieniach
słonecznych. Już tego popołudnia zauważyłyśmy wiele różnych rzeczy
jak niektórym paniom wystają łechtaczki na zewnątrz jakie maja
zwisające brzuchy i to młode panie jakie mają obwisłe piersi i to niektóre mają zwisające nawet do pasa, ale i ich wargi sromowe są bardzo duże nawet jest to nie przyjemne i niesmaczne pokazywać takie swoje wdzięki. Ale i oglądałyśmy wielu panów jakie mają swoje przyrodzenie jedni panowie mają bardzo małe swoje jądra inni bardzo duże nawet spotkałyśmy jednego pana że jego jądra w worku były bardzo duże prawie trzy razy większe od naszych panów i wisiały temu panu jak u rocznego barana
takie były duże. Nasi panowie naprawdę mają się czym pochwalić ale co
do tego pana to są bardzo małe myślimy ze ten pan to jest kaleką
w tych sprawach, Widziałyśmy kilku panów wykastrowanych bo nie miały jajek a na ich workach było widać szramę po wycięciu jajek, ale widać było ze kilku panów miało wykastrowane tylko jedno jądra a drugie miały pozostawione Oglądałyśmy tez panów penisy jakie mają długie jedni ponowie maja bardzo krótkie te swoje peniski ale i spotkałyśmy dwóch panów ze ich penisy sięgają do pół kolan i to w zwisie a jakie są duże
jak mają zwód . Po powrocie do bazy zjadłyśmy kupioną pizze i
poszłyśmy na tańce bo w ośrodku wypoczynkowym zawsze się
odbywają w soboty i niedzielę od dwudziestej do drugiej w nocy
przy orkiestrze a na tygodniu tez ale od godziny dwudziestej do dwunastej w nocy przy magnetofonie. Po powrocie z potańcówki
była druga potańcówka ale to była orgia miłosna nas dwóch par która jeszcze przeciągła się dobrze godzinę czasu zaczem poszłyśmy spać ale razem połączeni w jedno ciało z naszymi sympatiami.

Dodał/a: Krysia w dniu 13-02-2017 – czytano 2434 razy.