wakacje

Zbiór opowiadań i historii otagowane jako "wakacje"

Erotyczny pamiętnik Alicji cz. 1

Dodał/a: xAlicjaxERTC 2017-01-22 01:01:44 czytano 1871 razy
- Słuchaj to ostatni dzień a ja nie mogę tego zjebać, podobasz mi sięodkąd pierwszy raz cię zobaczyłem i gdybyś ty tego nie zrobiła to zabiłbym tego skurwysyna, który tak cię zranił. Wiem, że pewnie po czymś takim długo nikomu nie zaufasz, ale proszę utrzymujemy kontakt, ta znajomość jest dla mnie ważna. Kocham cie (...)

Rodzinne wakacje

Dodał/a: Pistasio 2016-07-22 12:46:34 czytano 10172 razy
Zaczęła pocierać się po cipce, wąchając i oblizując swoje umazane spermą palce. Nim Grzesiu zaprał sobie piżamę i wrócił do pokoju, zaspokoiła się rączką, myśląc o tym, co przed chwilą zaszło, po czym przeszła do swojego łóżka i zasnęła. On, powróciwszy, także położył się i szybko usnął, zmęczony nadmiarem wrażeń (...)

Pamiętniki z wakacji cz.1

Dodał/a: Nika & Wera 2016-07-18 17:29:05 czytano 2126 razy
Zapowiadał się fajny dzień, wraz z moimi przyjaciółmi postanowiliśmy, że wybierzemy się na 2 tygodnie do Sopotu. Była 7 rano a wyjechać mieliśmy o 8:30 by w miarę wcześnie dojechać. Szybko się ogarnęłam z moją przyjaciółką Darią i czekałyśmy na chłopaków. Była jeszcze jedna nasza bf Karolina, ja mam na imię Nikola a chłopaki Max, Filip i Dominik. Gdy już wyruszyliśmy zapowiadała się fajna podróż, śmialiśmy się i było dużo  (...)

Wydad nad morze

Dodał/a: Bllllondi20 2015-09-08 15:25:32 czytano 6186 razy
hej:) Mam na imię Daria i mam 20 lat. Opowiem historie z mojego zycia, ktora stała sie miesiąc temu. Nie mam chlopaka lecz uprawiam seks z kolega. Tak wiec, miesiac temu pojechalismy razem nad morze, wyrwac sie troszke na odpoczynek. POjechalismy zgrana ekipa (wiadomo pary same, procz nas) kazdy mial osobny domek. Gdy dotarlismy na miejsce najpierw poszlismy na plaze akurat zachod slonca byl. POzniej jak to  (...)

praca nad baltykiem

Dodał/a: napalona 2015-04-08 00:56:32 czytano 3778 razy
Pociag juz stal, a ja nie wiedzialam czy napewno,chce jechadz, Mateusz pospiesznie szedl w kierunku drugiego peronu, gdzie mial sie ze mna pozegnac. -Kocham Cie. -Pocalowal mnie, wkladajac reke,do,majtek przed pociagiem. Obrocilam sie,czy nikogo nie ma w poblizu, ale peron byl pusty. Usmiechnal sie widzac moje,zarzenowanie,i uszczypnal moja cipke. -ona jest moja, nie zawiedz mnie Oliwio (...)

Wakacje na Rodos cz.1

Dodał/a: Paulina 2014-08-12 15:22:38 czytano 5591 razy
Rano poszliśmy na śniadanie, potem na plażę. Grecja jednak jest super. Woda jak w wannie, ponad 25 stopni, nie to co Bałtyk. I to słońce. Ależ się rozgrzałam. Tego mi było trzeba po sesji i tej długiej zimie. Michał leżał obok mnie na kocu. Może i fajny facet z niego. Aby się odprężyć, Michał zaproponował wycieczkę w góry. Czemu nie, pomyślałam. Weszliśmy na pierwszą skałę, potem dalej w las. Nagle Michał podniósł mnie do góry (...)

Wakacyjne przygody cz .4

Dodał/a: Avicci69 2014-08-09 23:36:18 czytano 5018 razy
łechtaczce. Zataczałem kółeczka języczkiem a Martusia cicho pojękiwała. Po chwili dołączyłem paluszek wkładając go w cipeczke. W środku była cudownie rozpalona, mokra i ciasna. Wsuwając paluszek wyczułem jej błonke dziewiczą więc pieściłem ją paluszkiem delikatnie. Marta pojękiwałą cichutko i poruszała bioderkami. Mój kutas stał mocno, był twardy jak z betonu, marzyłem żeby wejść w tą młodą cipke. Podniosłem się i szybkim ruchem zdjąłem moje bokserki, wyskoczył twardy stojący na  (...)

Wakacyjne przygody cz 3

Dodał/a: Avicci69 2014-08-09 23:35:02 czytano 4651 razy
Spałem w najlepsze mocnym snem po wczorajszych przeżyciach, gdy nagle coś mnie obudziło, podniosłem głowe a tu jakas młoda dziewczyna chciała wyjść po cichu z mojego pokoju. Nie zdążyłem nic powiedzieć a ona zaczęła się tlumaczyć ze ona tu pracuje sprzatając pokoje i nie wiedziała że ten pokój jest zajęty i niezauważyła mnie a jak już zauważyła to chciała wyjść ale ja się obudziłem i tak wyszło. Z tego wszystkiego przewróciła wiadro z mopem i wylało się to w moim pokoju. Pociągnąłem  (...)

Wakacyjne przygody

Dodał/a: Avicci69 2014-08-09 23:32:52 czytano 7028 razy
Pewnego dnia moja mama zaproponowała mi zebyśmy pojechali do jej znajomej z czasów szkolnych, która prowadzi ośrodek wczasowy nad morzem. Kilka lat temu jak byłem młodszy to jezdziłem z rodzicami i pamietam ze ci znajomi mieli dwie córki, jedna starsza odemnie Paulina a druga Marta młodsza o kilka lat. Ja od jakiegoś czasu wolałem spędzać wakacje ze znajomymi i kontakt się urwał z dziewczynami. W tym roku wyjazd z moja paczka znajomych nie wypalił bo musiałem zostac i zaliczać  (...)

Niespodziewana zmiana

Dodał/a: Anonimek 2013-02-10 21:35:37 czytano 5842 razy
Na wakacje pojechałam z rodzicami do Kasi i Marka są oni przyjaciółmi moich rodziców. Mają dwóch synów Piotrka i Pawła. Nigdy za nimi nie przepadałam, byli oni w typie podrywaczy. Piotrek ma 20 lat a Paweł 25. Tak w ogóle to jestem Nina mam 16 lat,ciemne brązowe włosy i czarne oczy. Kaśka i Marek mieszkali jakieś 70km od nas podczas drogi do nich zasnęłam obudziłam się już w łóżku u nich w domu. Wstałam i poszłam (...)