Z miłości do ukochanej cz 9

Po przyjeździe do domu w sobotę Teresa jeszcze miała okres jak mi powiedziała. ale wieczorem już jej zanikał. Natomiast w niedzielę już wszystko było pozamiatane po okresie. W niedzielę piękna pogoda, po kościele i obiedzie wybrałyśmy się na spacer nad wodę, ale nasze kroki skierowały obie pary do lasu, Po drodze rozmawiałyśmy o wszystkim i niczym i śmiałyśmy się z różnych wygłupów nawet i o seksie jak to było ostatni raz. Jak byłyśmy w lesie i to dość głęboko a lasy tu są dość potężne i wielkie. Naszym panom nabrzmiały peniski i to bardzo mocno i stały im jak drągi do naszych cipek, nasi panowie zaczęły się do nas przymilać całować namiętnie lizać nas po szyi obłapiać nasze cycusie. wreszcie wkładać nam do majtek swoje ręce i pieścić nasze cipki paluszkami robiąc nam palcówkę, nasze cipki zrobiły się mokre. Teresa powiedziała to chodźmy w mały zagajnik tam nikt tam nas nie będzie widział to zrobimy sobie dobrze. Jak już byłyśmy w zagajniku to chłopcy zdjęły nam majtki i schowały do swojej kieszeni, i powiedziały do nas tu napewno wam nie zginą a jak bedą wam potrzebne to są w naszych kieszeniach. My natomiast z Teresą obie rozpięłyśmy im rozporki i wyjęłyśmy ich stojące pałki na wierzch ze spodni razem z jajkami,w czasie całowania, ich peniski same się schowały pod nasze krótkie spódniczki i ocierały się o nasze cipki i śliniły się do siebie, ocierając się o nasze wargi sromowe większe i mniejsze oraz łechtaczkę No i po takich umizgach same znalazły sobie szparkę i schowały się do niej. Po kilku głębokich ruchach w naszych dziurkach puściły nam Pawia i zalały nam nasze pieszczoszki swoim nasieniem tymi plemnikami tym darem miłości życia, tak tego miały dużo w tych swoich jądrach ze nam się wylewało z cipek, i ciekło po nogach. Jak już sobie dogodziłyśmy, to poszłyśmy nad strumyk wody, a od strumyka z woda gdzieśmy się kochały było dobrze około czterysta metrów, i tak bez majtek z nasieniem w naszych cipkach poszłyśmy spacerkiem pod rękę całując się po drodze i wygłupiając, wymyć nasze pipki z nasienia naszych samców i umyć nasze uda z klejącej się spermy na naszych udach już przyschniętego nasienia, takiej skorupki i ubrać nasze majtki. Ale i nasi panowie też sobie umyły te swoje kutaski i jajka i dały nam jeszcze po umyciu potrzymać za jadra i trochę je popieścić w naszych rękach a było to cudowne podniecenie dla naszych samców takich wspaniałych naszych ogrów, jak im trochę pościskałyśmy ich jądra i lekko je ściskały i przekładałyśmy je po miedzy naszymi palcami. czuły się wówczas jak w siódmym niebie aż im peniski po stawały na baczność. Jeszcze oba peniski dostały nad wodą buziaczka w sam czubek żołędzia i lekko zostały zassane do naszych ust i popieszczone naszymi ustani a ich jajka trzymałyśmy w ręce i je zgniatałyśmy lekko żeby naszych samców za bardzo nie bolało. Jak wróciłyśmy do domu ze spaceru dochodziła godzina dziewiąta wieczór. Pod blokiem pa całuski i do rana rano pojechałyśmy wszyscy do Krakowa autobusem na uczelnie. Koniec maja, czerwiec jeszcze nauki bardzo dużo i to bardzo intensywnej do tego kolokwia egzaminy i zaliczenia semestralne na koniec roku akademickiego, na koniec czerwca wszyscy miałyśmy pozaliczane egzaminy końcowe i zaliczony semestr. Na koniec czerwca wszyscy wróciłyśmy do domu chłopcy znalazły sobie prace na budowie jako pomoc murarza prywatnie, na prywatnych budowach i tak codziennie od poniedziałku do soboty pracowały po dziesięć godzin dziennie. Czasem miały dzień wolny w środku tygodnia jak była zmiana budowy albo padał intensywny deszcz. Tak ze przez dwa miesiące zarobiły trochę pieniędzy na wspólny urlop jaki planujemy miesiącu wrześniu i to wyjazd do Bułgarii nad morze czarne ale tym razem zamieszkać w pensjonacie. Teresa i ja też załatwiłyśmy sobie prace sezonową przez dwa miesiące w sklepie w czasie sezonu urlopowego i to pracowałyśmy w jednym sklepie na dwie zmiany raz pierwszą zmianę to drugą zmianę na przemian. I też zarobiłyśmy trochę pieniędzy na wspólny urlop nad morze Czarne z naszymi ukochanymi samcami takimi naszymi wspaniałymi ogrami do naszych cipuniek żeby tam sie z nimi kochać i pieścić. Odzio nasi radzice tym razem nie protestowały na nasz wspólny razem urlop tylko zapytały kiedy jedziemy i czy mamy pieniądze, ale itak nam jeszcze przed samem wyjazdem dały na nasze wszasy, ze nam wystarczyło pokryć ponad połowę naszych wczasów. Ja zapytałam tylko taty czy da nam swój samochód na wyjazd, bo samochód Janka taty jest rozwalony i nie nadaje się do takiej dalekiej jazdy. Tato zapytał tylko kto będzie nim jechał ja powiedziałam ze ja i Janek, tato nie bał się dać Jankowi nasz samochód bo Janek już kilka razy nim jechał jak tato był na drugim gazie. Nastał wrzesień wyjazd do Bułgarii nad morze Czarne na nasz wybrany wcześniej kurort a już z góry wiedziałyśmy gdzie planujemy jechać ze to będzie plaża naturystów. Przyjechałyśmy na ośrodek wypoczynkowy w sobotę rano, wykupiły parking na wjazd i parkowanie na siedemnaście dni bo tak było z góry planowane, podjechałyśmy pod pensjonat na parking zaparkować samochód, odebrać klucze i zapłacić za zarezerwowane dwa pokoje z balkonami i widokiem na morze z tym nie było problemu po to było już trochę po sezonie, to i pokoje były trochę tańsza jak w sezonie. Następnie poszłyśmy wykupić karnety na śniadania i obiady a kolacje będziemy robić sobie sami po popołudnia nie zawsze będą na ośrodku. a na dodatek to na ośrodku są też sklepy spożywcze ale i dodatkowo można sobie wykupić kolacje. Tu nam pani która załatwiała karnety na śniadania i kolacje powiedziała jakie tu są obyczaje, a ze tu się mówić też po rosyjsku to żeśmy się dogadały bez żadnego problemu, że tu wszyscy na plaży chodzą nago i się opalają, po pensjonacie tez chodzi się nago i na śniadania i obiady i kolacje tu przychodzą nago jeść. Ale i też nam powiedziała ze tu na ośrodku codziennie odbywają się zabawy taneczne na świetlicy i stołówce połączone razem w soboty i niedziele przy orkiestrze i płaci się tylko wstęp na konsumpcję i to jest od godziny dwudziestej do godziny drugiej w nocy,a natomiast na tygodniu co dziennie od godziny dwudziestej do północy ale to jest tylko przy magnetofonie i tu tez wszyscy tańczą na golasa. Po załatwieniu wszystkich spraw poszłyśmy do samochodu przynieść nasze bagaże i rozpakować się w naszych pokojach i przebrać się do stroju Adama i Ewy i tak na golasa iść na plaże po opalać się i wykąpać w morzu i pozwiedzać plaże naturystów. Jeszcze przed samem wyjściem nasi panowie strzeliły sobie numerek w naszych cipka ze spuszczeniem nasienia nam do cipek żeby im na plaży nie stały na baczność ich peniski. Plaże jest tu bardzo wielka ale bardzo nie zaludniona bo to jest już po sezonie. Na plaży teraz jest najwięcej starszych par i to dość dużo i takich jak my studentów ze swoimi partnerami, partnerkami. Chodziłyśmy po plaży i zwiedzałyśmy cuda natury jakie obdarzył bozia panów i panie, w te ich cudo miłości. Ja i Teresa z ogolonymi naszymi cipkami i pozostawionym małym wabikiem włosków naszego łona, z bardzo pięknymi piersiami a na nich piękne aureolki z pięknymi na nich sutkami, na dodatek te nasze zgrabne długie nogi i piękne nasze tyłeczki, i prześliczne nasze wargi sromowe większe wyglądałyśmy takie dwie przecudne wysokie laski ze wszyscy panowie za nami się oglądały, starsi panowie i młodzi panowie i podziwiały nas, byłyśmy w centrom zainteresowania, tylko zajęte przez naszych ukochanych samców. Ale i nasi panowie też się bardzo dobrze prezentowały swoja podstawą, wysocy ładnej budowy ciała o zgrabnych nogach, te ich wygolone genitalia i pozostawiany mały trójkącik włosków łonowych do tego lekko przystrzyżonych. no i te ich dość długie i okazałe penisy z bardzo pięknym wielkim na końcu żołędziem na dodatek te ich przecudne worki rozgrzane od promieni słonecznych i lśniące, z lekko zwisającymi jądra i to dość dużymi. Tak ze i nasi panowie tez były brane pod uwagę przez panie młode i starsze panie, jak tak chodziłyśmy po plaży to obserwowałyśmy wszyscy razem. Jakie panie mają swoje cipki i nie tylko, jedne były bardzo grube, inne bardzo szczupłe nie którym paniom wystawały łechtaczki z pośród warg sromowych większych i to nawet bardzo dużo, niektóre panie miały bardzo duże piersi i to zwisające im aż do pasa z niektóre panie to tak wyglądało jak by w cale nie miały piersi. Ale i oglądałyśmy jakie panie maja swoje wargi sromowe, Jedne panie miały bardzo grube i nabrzmiałe, a inne tak wyglądały jak by ich wcale nie miały tylko taka mała przegroda. Ale i oglądałyśmy i panów jakie mają swoje przyrodzenie i podziwiałyśmy je jedni panowie miały bardzo krótkie worki z jądrami ale i spodkałyśmy kilku panów ze ich worki sięgały do pół kolan i dłużej takie miały długie te swoje worki z zwisającymi jądrami. ale i jakie maja wielkie jądra były panowie z bardzo małymi jadrami wielkości jajek gołębia, ale i spodkałyśmy panów z bardzo dużymi jądrami i to trzy raz większymi od naszych panów a nasi panowie jak zauważyłyśmy mają swoje jądra ponad przeciętnej wielkości, widzianych i obserwowanych jajek na plaży. Jajka tych panów z dużymi jądrami worku moszny wyglądały jak u rocznego barana i tak im wisiały i dyndały pod ich penisami. Ale i bardzo dużo widziałyśmy i obserwowałyśmy panów wykastrowanych ze ich worki są puste i niema w nich jąder, a to szczególnie były panowie starsi. Nawet mówiłyśmy do naszych panów pacz pacz kochanie ten pan niema jąder jest wytrzebiony, ale i widziałyśmy panów z jednym jądrem a drugie było wycięte jedni panowie miały wycięte prawe jądro, a inni panowie miały wycięte lewe jądro. a było tych panów z jednym jądrem, dość sporo na pewno widziałyśmy ponad dwadzieścia takich samców wykastrowanych. Ale i z oboma jadrami wyciętymi było tez kilku panów. My kobiety najbardziej byłyśmy zainteresowane jakie panowie maja długie te swoje członki i jak na nich prezentują się ich żołędzie na końcu penisa. Widziałyśmy różnej długości, jedni panowie miały bardzo krótkie te swoje ptaszki ale i widziałyśmy pana z bardzo długim penisem sięgającym prawie do kolan. Wieczorami zawsze chodziłyśmy na tańce z naszymi panami i tańczyłyśmy z nimi, zdarzyło się ze naszym panom w czasie tańca stały ich peniski i ocierały się główkami żołędzia o nasze skarby o nasze łechtaczki, ale to nie był przypadek bo i innym panom tęż stały penisy a czasie tańca. Było tak ze ja tańczyłam z Pawłem a Teresa z Jankiem i im obom stanęły peniski w czasie takiego przytulania do siebie w tańcu A ze tańczyłyśmy koło siebie to powiedziałam Teresie po pacz Pawłowi stoi penis do mojej cipki Teresa tylko się uśmiechnęła do mnie i powiedziała Jankowi też stoi do mojej cipki i przytuliła się do Janka i włożyła sobie jego stojącą pałę pomiędzy swoje nogi i tak Janek ocierał się swoim żołędziem o Teresy cipką i łechtaczkę natomiast ja to samo zrobiłam z Pawła stojącym dyszlem wsadziłam go sobie pomiędzy moje nogi i Pawła penis też mi się ocierał o moje wargi sromowe większe i mniejsze i łechtaczkę i lekko wchodził mi do cipki ten jego żołądź aż dostałam podniecenia i zrobiłam mi się cipka cała mokra. Po skończonym tańcu podeszłam do Janka i przytuliłam się powiedziałam ale to piękne mieć tak penisa miedzy nogami w tańcu. Jankowi i Pawłowi cały czas im stały penisy do naszych cipek zaczęła mużyka grać przytuliłam się do Janka a Teresa do Pawła i tak tańczyłyśmy ale tym razem inaczej bo z ich peniskami są w naszych cipkach, ale nie tylko myśmy tak tańczyły bo inne pary tak samo tańczyły połączone ze sobą jak my. Urlop szybko zleciał pogoda nawet nam sprzyjała tylko raz padał deszcz ale to wówczas zrobiłyśmy sobie wypad do miasto pozwiedzać i coś kupić z prezentów. Jak wróciłyśmy z urlopu to pozostał nam jeszcze nie cały tydzień do rozpoczęcia roku szkolnego.

Dodał/a: Krysia w dniu 23-02-2017 – czytano 2507 razy.