Pierwszy raz

Zbiór opowiadań w kategorii “Pierwszy raz”

Dziecięca niewinność

Dodał/a: Wielki Pisarz 2016-08-16 04:30:42 czytano 12242 razy

Gdy słyszę to pytanie, przechodzi mi złość. Podchodzę do moich kobiet od strony nóg i wpełzam na klęczkach pomiędzy ich rozłożone nogi. Lewą ręką chwytam siostrę za pośladek, a prawą wprowadzam członka do dziurki mamy. Ach. Podobnie do Oli, a jednak zupełnie inaczej. Mama jest mniej ciasna i mokra, a i tak bardzo przyjemna. Natychmiast go wyjmuję i wchodzę w siostrę. I znowu w mamę. W siostrę. W mamę. W siostrę (…)

Starsza siostra

Dodał/a: Zboczony Sebastian 2016-08-12 15:50:21 czytano 9133 razy

Patrycja i Sebastian wywiązywali się z danej sobie obietnicy, że będą ze sobą regularnie sypiać. Kiedy tylko nikogo nie było w domu, Patrycja przychodziła do pokoju brata w wiadomym celu, a gdy byli domownicy, to ich punktem operacyjnym stawała się piwnica. Sebastian cały czas tylko czekał, aż siostra przyjdzie do niego z propozycją, sam zawsze bał się jej to proponować. Jednak wcale nie musiał – jego siostra  (…)

Pamiętniki z wakacji cz 2

Dodał/a: Nika & Wera 2016-07-20 19:39:05 czytano 2343 razy

… Był bardzo przystojny i wyższy ode mnie, pocałował mnie w końcu, czule i namiętnie tak jak by mnie pragnął już od dawna. To było niesamowite, odwzajemniłam pocałunek i czułam się taka szczęśliwa, szczególnie, że jechaliśmy nad morze, a więc piękne chwile tam z nim spędzę. Po kilku minutach przyszli nasi przyjaciele, oczywiście zaczęli wypytać, co jest, jak to się stało itd. Krótko im odpowiedzieliśmy, że jesteśmy razem i tyle. Do  (…)

Pamiętniki z wakacji cz.1

Dodał/a: Nika & Wera 2016-07-18 17:29:05 czytano 2232 razy

Zapowiadał się fajny dzień, wraz z moimi przyjaciółmi postanowiliśmy, że wybierzemy się na 2 tygodnie do Sopotu. Była 7 rano a wyjechać mieliśmy o 8:30 by w miarę wcześnie dojechać. Szybko się ogarnęłam z moją przyjaciółką Darią i czekałyśmy na chłopaków. Była jeszcze jedna nasza bf Karolina, ja mam na imię Nikola a chłopaki Max, Filip i Dominik. Gdy już wyruszyliśmy zapowiadała się fajna podróż, śmialiśmy się i było dużo  (…)

syn potem jego mamuska 2

Dodał/a: ania 2016-07-08 15:50:54 czytano 4033 razy

Pytala jak uklada nam sie w lozku I czy jej syn jest dobry wstydzilam sie I powiedzialan ,ze tak jest ok chcilam zmienic temat. Ale ona dalej swoje zaczelo mi sie z nia fajnie gadac rozkrecilan sie I powiedzialan,ze podobaja mi sie kobiety bardzo I bym chciala sprobowac kiedys ona patrzyla na mnie jak by chcila mnie zjesc nagle wsunela reke pod swoja ciasna bluzke I zaczela bawic sie swoimi olbrzymami sciskac masowac  (…)

syn potem jego mamuska

Dodał/a: ania 2016-07-08 15:13:32 czytano 4272 razy

kobietki ale on zapytal sie czy pojedziemy do lasu ok zgodzilam sie wysiedlismy na lace w lesie on oparl sie o maske I spytal czy wezme do buzi go zgodzilan sie robilam mu loda wsadzal mi w samo gardlo az sie krztusialm trzymal za glowe I sam sterowal wygrzmocil moje usta spuscil sie kazal wszystko polknac I jeszcze wylizac resztki po tym wszystkim wsiedlismy do auta I odwiozl mnie do domu … Na drugi dzien rano ubralam sie I  (…)

Wiktoria cz.1

Dodał/a: wojtur24 2016-06-17 13:34:01 czytano 5364 razy

Pomału nabijała się na jego pałę. na początku bolało ale w miarę jak ją wypełniał było to coraz przyjemniejsze. nabiła się do połowy. Uniosła się lekko do góry i znowu opadła. tak zaczęła coraz szybciej. W końcu wszedł cały. Uderzyła o jego uda pośladkami i teraz zaczęła podskakiwać coraz szybciej i gwałtowniej. Ból ustępował coraz większej przyjemności. zaczęła dodatkowo kręcić swoją piękną pupką. Wchodził teraz pod  (…)

Wspomnienie

Dodał/a: Zdupiałek 2016-05-31 21:38:03 czytano 3952 razy

Spotykaliśmy się jeszcze kilka razy, już nie na jej działce, tylko tak jak zwykle – na spacer i lekkie przytulanki. O zdarzeniu z działki nigdy nawet nie gadaliśmy. W końcu na jakimś spotkaniu powiedziała mi, że widzimy się ostatni raz, że chciała się spotkać, aby się pożegnać. Oznajmiła, że wyjeżdża do Anglii do pracy, ktoś znajomy ponoć załatwił jej tam robotę, a ona skończyła właśnie liceum i w Polsce nie miała za dużych  (…)

Karkonosze cz. 2

Dodał/a: wojtur24 2016-04-28 12:50:32 czytano 4013 razy

Obróciłem ją teraz na brzuszek i podniosłem biodra do góry. Wchodziłem od tyłu pomału, by po chwili znowu ją ostro wyruchać. Jęczała teraz jeszcze głośniej. Lecz nie był to jęk bolesny a pełen rozkoszy. Tym razem cała spermę wlałem do jej gardła. Potem wylizała mi całego kutasa a ja jej uda i cipeczkę. Ubraliśmy się i wyszliśmy z namiotu. Rudowłosa Oliwia patrzyła tępo w wejście do mojego namiotu. Domyśliłem się, że ona tez  (…)

Karkonosze cz.1

Dodał/a: wojtur24 2016-04-24 00:34:11 czytano 3998 razy

Był początek lipca. Spakowałem plecak, do którego przytroczyłem mały namiot i materac dmuchany. Do środka trochę ciuchów i wałówkę na drogę. Wskoczyłem do “Żabki” po połówkę do pociągu. Nigdy nie wiadomo kogo się tam spotka. Pociągiem miałem jechać do Jeleniej Góry a dalej autobusem. Była bardzo ciepła noc początku lipca. Pojechałem tramwajem na Dworzec główny. Kupiłem bilet i poszedłem na peron (…)